Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích = Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce /
| Hlavní autor: | Kozák, Vratislav, 1956- |
|---|---|
| Korporativní autor: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 |
| Edice: |
Teze habilitační práce = Habilitation thesis summary
|
| Témata: | |
| Fyzický popis: |
39 s. ; 21 cm |
| Language note: |
Anglické resumé |
|
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| status | půjčeno do | dílčí knihovna | sbírka / doba vyhledání | umístění | popis | pozn. | Skladová signatura |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Jen do studovny
|
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1172.588 |
English
Čeština 