Mapping and solving marketing-informatics challenges of forthcoming knowledge-based society efficiently : benefits of putting mathematics, probability & statistics, informatics, and typography together = Mapování a efektivní řešení marketingově-informatických úkolů nastávající společnosti založené na znalostech : přínosy matematiky, pravděpodobnosti & statistiky, informatiky a typografie skloubené v jeden celek /

Main Author: Stříž, Pavel, 1979-
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Language: English
Czech
Published: Bučovice : Martin Stříž, 2007
Edition: 1st print.
Series: Doctoral thesis
Subjects:
Physical Description: 262 s. ; 21 cm
Language note: Část. český text
Book
Saved in:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


item status  due date  sublibrary  collection  location / second signature  description  note  Stock location mark 
Reference only
On Shelf
Stock / within 1 hour
2-1193.432