Mapping and solving marketing-informatics challenges of forthcoming knowledge-based society efficiently : benefits of putting mathematics, probability & statistics, informatics, and typography together = Mapování a efektivní řešení marketingově-informatických úkolů nastávající společnosti založené na znalostech : přínosy matematiky, pravděpodobnosti & statistiky, informatiky a typografie skloubené v jeden celek /
| Main Author: | Stříž, Pavel, 1979- |
|---|---|
| Corporate Author: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
| Language: | English Czech |
| Published: |
Bučovice : Martin Stříž, 2007 |
| Edition: | 1st print. |
| Series: |
Doctoral thesis
|
| Subjects: | |
| Physical Description: |
262 s. ; 21 cm |
| Language note: |
Část. český text |
|
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| item status | due date | sublibrary | collection | location / second signature | description | note | Stock location mark |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Reference only
|
On Shelf |
|
Stock / within 1 hour
|
2-1193.432 |
English
Čeština 