Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice = Assertion of principles of internal marketing by leading firms that provide IT services in Czech Republic : teze disertační práce /

Hlavní autor: Vlčková, Ilona, 1980-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Čeština
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Edice: Teze disertační práce = Doctoral thesis summary
Témata:
Fyzický popis: 43 s. : il. ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1272.082