Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu /
| Hlavní autor: | Bednarčík, Zdeněk, 1949- |
|---|---|
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012 |
| Edice: |
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
|
| Témata: | |
| Fyzický popis: |
105 s. : il. ; 24 cm |
| Language note: |
Anglické resumé |
|
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| status | půjčeno do | dílčí knihovna | sbírka / doba vyhledání | umístění | popis | pozn. | Skladová signatura |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Jen do studovny
|
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1286.882 |
English
Čeština 