Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem = Using the concept of customer life-time value in strategic management companies : zkrácená verze Ph.D. Thesis /

Hlavní autor: Hanzelka, Michael, 1961-
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Ústav managementu
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : [Vysoké učení technické v Brně], 2017
Edice: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis, sv. 840
Témata:
Fyzický popis: 39 stran : ilustrace ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:
LEADER 02597nam a2200601 i 4500
001 nkc20172962321
003 CZ PrNK
005 20181116123555.0
007 ta
008 171213s2017 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002962321 
020 |a 978-80-214-5578-8  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1048451045 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a 005:330.133.1  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Hanzelka, Michael,  |d 1961-  |7 jo2017960166  |4 dis 
245 1 0 |a Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem =  |b Using the concept of customer life-time value in strategic management companies : zkrácená verze Ph.D. Thesis /  |c autor práce Michael Hanzelka 
246 3 1 |a Using the concept of customer life-time value in strategic management companies 
264 1 |a Brno :  |b [Vysoké učení technické v Brně],  |c 2017 
300 |a 39 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis,  |x 1213-4198 ;  |v sv. 840 
500 |a "Obor Řízení a ekonomika podniku" 
500 |a Zkrácená verze disertace (Ph.D.)--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu, 2017 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnotový management  |7 ph171125  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic planning  |2 eczenas 
650 0 9 |a value management  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
653 0 |a celoživotní hodnota zákazníka 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Ústav managementu  |7 mzk2005304528  |4 pbl 
810 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |t Vědecké spisy.  |p PhD Thesis  |0 s 
910 2 |a BOA001  |b 2-1402.075 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201801  |c NOV 
996 6 |b 2610730639  |c 2-1402.075  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 0  |p p.v.  |w 001646287  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P 
996 7 |b 2610730640  |c 2-1402.075  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 1  |p p.v.  |w 001646287  |u 000020  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A