Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem = Using the concept of customer life-time value in strategic management companies : zkrácená verze Ph.D. Thesis /

Main Author: Hanzelka, Michael, 1961-
Corporate Author: Vysoké učení technické v Brně. Ústav managementu
Language: Czech
Published: Brno : [Vysoké učení technické v Brně], 2017
Series: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis, sv. 840
Subjects:
Physical Description: 39 stran : ilustrace ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Book
Saved in:
Item Description: "Obor Řízení a ekonomika podniku"
Zkrácená verze disertace (Ph.D.)--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu, 2017
Bibliography: Obsahuje bibliografii
ISBN: 978-80-214-5578-8
ISSN: 1213-4198 ;
Signatura: 2-1402.075
Odkaz do Alephu: Full view holdings