Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 /
| Main Author: | Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- | 
|---|---|
| Other Authors: | Daniel, Stanislav, Folwarczný, Roman, Hájek, Oldřich, 1981-, Lebeda, Tomáš, 1976-, Lysek, Jakub, 1989-, Marek, Daniel, 1969-, Navrátilová, Alena, Soukop, Michal, Zymová, Kateřina, Zapletalová, Markéta, Žídková, Markéta, 1975- | 
| Language: | Czech | 
| Published: | Praha : Česká školní inspekce, 2019 | 
| Subjects: | |
| Online Access: | Digitalizovaný dokument | 
| Physical Description: | 94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm | 
Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.
| item status | due date | sublibrary | collection | location / second signature | description | note | Stock location mark | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 
            	Reference only
       | On Shelf |  | 
                        Stock / within 1 hour               | 4-1436.188 | 
 English
            English           Čeština
            Čeština          