Marketingový management a manažerský marketing : sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia : (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu) : 22.-23. květen 2002 /

Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav managementu a marketingu
Other Authors: Marketingový management a manažerský marketing (kolokvium), Porvazník, Ján, 1941-, Glogar, Alois, 1932-2018, Kubík, Josef, 1959-, Lukáčová, Mária, Folovská, Pavlína, Ekonomická univerzita v Bratislave. Centrum ďalšieho vzdelávania
Language: Slovak
Czech
Published: Ve Zlíně : Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, [2002]
Edition: Vydání první
Physical Description: 261 stran : ilustrace ; 21 cm
Book
Saved in:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


item status  due date  sublibrary  collection  location / second signature  description  note  Stock location mark 
Reference only
On Shelf
Stock / within 1 hour
2-1536.817