Marketingový management a manažerský marketing : sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia : (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu) : 22.-23. květen 2002 /

Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav managementu a marketingu
Další autoři: Marketingový management a manažerský marketing (kolokvium), Porvazník, Ján, 1941-, Glogar, Alois, 1932-2018, Kubík, Josef, 1959-, Lukáčová, Mária, Folovská, Pavlína, Ekonomická univerzita v Bratislave. Centrum ďalšieho vzdelávania
Jazyk: Slovenština
Čeština
Vydáno: Ve Zlíně : Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, [2002]
Vydání: Vydání první
Témata:
Fyzický popis: 261 stran : ilustrace ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1536.817