Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD thesis /
Hlavní autor: | Šimberová, Iveta, 1963- |
---|---|
Korporativní autor: | Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
V Brně : Vysoké učení technické, 2003 |
Edice: |
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis |
Témata: | |
Fyzický popis: |
32 s. : il. ; 21 cm |
![]() |
Popis jednotky: |
Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu |
---|---|
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii |
ISBN: |
80-214-2350-1 |
Signatura: | 2-1122.379 |
Odkaz do Alephu: | plné zobrazení exempláře |