Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD thesis /

Hlavní autor: Šimberová, Iveta, 1963-
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu
Jazyk: Čeština
Vydáno: V Brně : Vysoké učení technické, 2003
Edice: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis
Témata:
Fyzický popis: 32 s. : il. ; 21 cm
Knihy
Uloženo v:
Popis jednotky: Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu
Bibliografie: Obsahuje bibliografii
ISBN: 80-214-2350-1
Signatura: 2-1122.379
Odkaz do Alephu: plné zobrazení exempláře