Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích = Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce /

Hlavní autor: Kozák, Vratislav, 1956-
Korporativní autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Jazyk: Čeština
Vydáno: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Edice: Teze habilitační práce = Habilitation thesis summary
Témata:
Fyzický popis: 39 s. ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1172.588