Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem = Using the concept of customer life-time value in strategic management companies : zkrácená verze Ph.D. Thesis /
Hlavní autor: | Hanzelka, Michael, 1961- |
---|---|
Korporativní autor: | Vysoké učení technické v Brně. Ústav managementu |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
Brno : [Vysoké učení technické v Brně], 2017 |
Edice: |
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis,
sv. 840 |
Témata: | |
Fyzický popis: |
39 stran : ilustrace ; 21 cm |
Language note: |
Anglické resumé |
![]() |
Popis jednotky: |
"Obor Řízení a ekonomika podniku" Zkrácená verze disertace (Ph.D.)--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu, 2017 |
---|---|
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii |
ISBN: |
978-80-214-5578-8 |
ISSN: |
1213-4198 ; |
Signatura: | 2-1402.075 |
Odkaz do Alephu: | plné zobrazení exempláře |