Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem = Using the concept of customer life-time value in strategic management companies : zkrácená verze Ph.D. Thesis /

Hlavní autor: Hanzelka, Michael, 1961-
Korporativní autor: Vysoké učení technické v Brně. Ústav managementu
Jazyk: Čeština
Vydáno: Brno : [Vysoké učení technické v Brně], 2017
Edice: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis, sv. 840
Témata:
Fyzický popis: 39 stran : ilustrace ; 21 cm
Language note: Anglické resumé
Knihy
Uloženo v:
Popis jednotky: "Obor Řízení a ekonomika podniku"
Zkrácená verze disertace (Ph.D.)--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu, 2017
Bibliografie: Obsahuje bibliografii
ISBN: 978-80-214-5578-8
ISSN: 1213-4198 ;
Signatura: 2-1402.075
Odkaz do Alephu: plné zobrazení exempláře