Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /

Hlavní autor: Myslivcová, Světlana, 1967-
Korporativní autor: Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Další autoři: Maršíková, Kateřina, Švermová, Pavla, 1979-, Macháčková, Vendula
Jazyk: Čeština
Vydáno: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Vydání: 1. vydání
Edice: Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ; svazek: 4.
Témata:
Fyzický popis: 210 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Language note: České a anglické resumé
Knihy
Uloženo v:

Z důvodu uzavření knihovny je až do odvolání zablokována možnost zadávání požadavků na výpůjčky. Děkujeme za pochopení.


status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Měsíc
 
Absenční volný výběr / přízemí
005.95/.96 MYS 2-1402.152
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1402.152