Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /

Hlavní autor: Myslivcová, Světlana, 1967-
Korporativní autor: Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Další autoři: Maršíková, Kateřina, Švermová, Pavla, 1979-, Macháčková, Vendula
Jazyk: Čeština
Vydáno: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Vydání: 1. vydání
Edice: Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ; svazek: 4.
Témata:
Fyzický popis: 210 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Language note: České a anglické resumé
Knihy
Uloženo v:
Popis jednotky: Pořadové číslo svazku edice patrně chybně, správně pravděpodobně 5.
Uživatelské určení: Určeno pro odbornou veřejnost
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 978-80-7494-382-9
Signatura: 2-1402.152
Odkaz do Alephu: plné zobrazení exempláře