Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /

Main Author: Myslivcová, Světlana, 1967-
Corporate Author: Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Other Authors: Maršíková, Kateřina, Švermová, Pavla, 1979-, Macháčková, Vendula
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Edition: 1. vydání
Series: Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ; svazek: 4.
Subjects:
Physical Description: 210 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Language note: České a anglické resumé
Book
Saved in:
LEADER 02656nam a2200625 i 4500
001 nkc20172964100
003 CZ PrNK
005 20190603111230.0
007 ta
008 171225s2017 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb002964100 
020 |a 978-80-7494-382-9  |q (vázáno) 
035 |a (OCoLC)1022791516 
040 |a BOA001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.95/.96:658.8  |2 MRF 
080 |a 005.73  |2 MRF 
080 |a 005.336.6  |2 MRF 
080 |a 005.21  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Myslivcová, Světlana,  |d 1967-  |7 xx0004632  |4 aut 
245 1 0 |a Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /  |c Světlana Myslivcová, Kateřina Maršíková, Pavla Švermová, Vendula Macháčková 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 2017 
300 |a 210 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ;  |v svazek: 4. 
500 |a Pořadové číslo svazku edice patrně chybně, správně pravděpodobně 5. 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
521 8 |a Určeno pro odbornou veřejnost 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a personální marketing  |7 ph978685  |2 czenas 
650 0 7 |a kultura organizace  |7 ph135313  |2 czenas 
650 0 7 |a image organizace  |7 ph135339  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický management  |7 ph116291  |2 czenas 
650 0 9 |a personnel marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a corporate culture  |2 eczenas 
650 0 9 |a corporate image  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic planning  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Maršíková, Kateřina  |7 xx0042587  |4 aut 
700 1 |a Švermová, Pavla,  |d 1979-  |7 xx0041832  |4 aut 
700 1 |a Macháčková, Vendula  |7 xx0154528  |4 aut 
710 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Ekonomická fakulta  |7 kn20091006020  |4 pbl 
810 2 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Ekonomická fakulta.  |t Strategické řízení výkonnosti podniku  |0 s 
910 2 |a BOA001  |b 2-1402.152 
990 |a BK 
995 |a 01 
991 |b 201801  |c NOV 
996 6 |b 2610730786  |c 2-1402.152  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 22  |p p.v.  |w 001646093  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P 
996 7 |b 2610784801  |c 2-1402.152  |l Vol.výběr  |r VV 0p  |n 23  |p dar  |h 005.95/.96 MYS  |w 001646093  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A