Personální marketing a budování značky zaměstnavatele /

Main Author: Myslivcová, Světlana, 1967-
Corporate Author: Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Other Authors: Maršíková, Kateřina, Švermová, Pavla, 1979-, Macháčková, Vendula
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Edition: 1. vydání
Series: Strategické řízení výkonnosti podniku : edice Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci ; svazek: 4.
Subjects:
Physical Description: 210 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Language note: České a anglické resumé
Book
Saved in:
Item Description: Pořadové číslo svazku edice patrně chybně, správně pravděpodobně 5.
Audience: Určeno pro odbornou veřejnost
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 978-80-7494-382-9
Signatura: 2-1402.152
Odkaz do Alephu: Full view holdings